کامیاب پاکستان پروگرام بلا سود قرض فراہم کرنے کے لیے

 


کامیاب پاکستان پروگرام بلا سود قرض فراہم کرنے کے لیے

وزیراعظم عمران خان نے بدھ کو ملک میں کم آمدنی والے گروپوں کو بلاسود قرضے فراہم کرنے کے لیے کامیاب پاکستان پروگرام کا آغاز کیا۔ بلاسود قرضہ پروگرام کی مالیت 10000 روپے ہے۔ 407 ارب روپے اور اس سے ملک بھر کے 45 لاکھ خاندانوں کی مدد ہو گی۔ یہ اعلان بدھ کو اسلام آباد کی فیصل مسجد میں منعقدہ تقریب سے خطاب کے دوران وزیراعظم عمران خان نے کیا۔ وزیراعظم عمران خان نے کامیاب پاکستان پروگرام شروع کرنے کا اعلان کرتے ہوئے کہا کہ حکومت غربت میں کمی کے لیے اس پروگرام کے تحت آئندہ دو سال تک نوجوانوں، خواتین اور کسانوں کو بلاسود قرضے فراہم کرے گی۔ انہوں نے کہا کہ کامیاب پاکستان پروگرام کے تحت 45 لاکھ خاندانوں کو بلا سود قرضے کے ذریعے چھوٹے کاروبار شروع کرنے، مکانات کی تعمیر، یا کاشتکاری میں سرمایہ کاری کرنے، فنی تعلیم حاصل کرنے اور مناسب ہنر سیکھنے کے لیے فائدہ ہوگا۔ کم آمدنی والے طبقے کو مختلف اسکیموں میں 2.5 ارب روپے کے بلاسود قرضے پہلے ہی فراہم کیے جا چکے ہیں، جبکہ بینکوں نے بھی 2000 ارب روپے کے قرضے دیے ہیں۔ حکومت کی جانب سے اعلان کردہ ہاؤسنگ پراجیکٹس کے تحت 55 ارب روپے۔ مزید برآں، وفاقی حکومت 2000 ارب روپے کے قرضے فراہم کرے گی۔ کامیاب پاکستان پروگرام کو ملک بھر میں پھیلاتے ہوئے اگلے سال تک مذکورہ بالا 4.5 ملین خاندانوں کو 1 ٹریلین روپے فراہم کیے جائیں گے۔ کامیاب پاکستان پروگرام کے تحت حکومت شہری علاقوں میں ایک خاندان کو 50 لاکھ روپے کا بلاسود قرض فراہم کرے گی۔ ایک چھوٹا کاروبار شروع کرنے کے لیے 0.5 ملین جبکہ روپے کا سود سے پاک قرض۔ دیہی علاقوں کے لوگوں کو کاشتکاری پر خرچ کرنے کے لیے 0.3 ملین فراہم کیے جائیں گے۔ مزید برآں، بلا سود قرض پروگرام بھی روپے فراہم کرے گا۔ خاندانوں کو ان کے گھروں کی تعمیر کے لیے 20 لاکھ روپے۔

کامیاب پاکستان پروگرام بلا سود قرض فراہم کرنے کے لیے


وزیراعظم عمران خان کے مطابق کامیاب پاکستان پروگرام بلاسود قرضوں کی مدد سے ملک میں غربت میں کمی اور پاکستان کو ریاست مدینہ کے اصولوں کے مطابق فلاحی ریاست بنانے میں مدد دے گا۔ انہوں نے مزید کہا کہ اس نظریے سے انحراف نے ملک کے لیے کئی چیلنجز پیدا کیے ہیں۔


وزیر اعظم نے نیشنل ہیلتھ انشورنس پروگرام اور شہریوں کو فراہم کیے جانے والے ہیلتھ کارڈز کے بارے میں بات کرتے ہوئے کہا کہ اس اقدام کو پورے ملک میں پھیلایا جائے گا اور اس سے سرکاری اور نجی شعبوں میں میڈیکل سیٹ اپ کو بہتر بنانے میں مدد ملے گی۔ انہوں نے کہا کہ ہر گھر کو مفت طبی سہولیات فراہم کی جائیں گی۔ روپے کا علاج ہر سال 1 ملین، انہوں نے مزید کہا کہ یہ “ان کی حکومت کی طرف سے اٹھایا گیا ایک قابل فخر قدم ہے۔” وزیر اعظم عمران خان نے یہ بھی کہا کہ وہ جمعرات کو رحمت العالمین اتھارٹی کا آغاز کریں گے تاکہ بچوں کو حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی سیرت سے آگاہ کیا جا سکے۔

کامیاب پاکستان پروگرام بلا سود قرض فراہم کرنے کے لیے


وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ غربت میں کمی کے لیے کم آمدنی والے طبقے کو بلاسود قرضے فراہم کرنے کے لیے کامیاب پاکستان پروگرام کو مزید وسعت دی جائے گی، جبکہ ان افراد کو اپنے چھوٹے کاروبار قائم کرنے کے لیے تکنیکی تربیت بھی دی جائے گی۔

وزیراعظم عمران خان نے بدھ کے روز کامیاب پاکستان پروگرام کے تحت 407 ارب روپے کے بلاسود قرضہ پروگرام کا آغاز کیا، جس کے بارے میں ان کا کہنا تھا کہ یہ ملک کے کم آمدنی والے گروہوں کو خود انحصار بنانے میں معاون ثابت ہوگا۔


اسلام آباد کی فیصل مسجد میں پروگرام کی افتتاحی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے، وزیر اعظم نے کہا کہ اس اقدام کے تحت 4.5 ملین خاندان بلا سود قرضوں سے مستفید ہوں گے تاکہ چھوٹے کاروبار شروع کر سکیں، گھر تعمیر کر سکیں، کاشتکاری شروع کر سکیں اور تکنیکی تعلیم حاصل کر سکیں۔


انہوں نے مزید کہا کہ حکومت کی جانب سے اب تک مختلف فلاحی اسکیموں میں کم آمدنی والے گروپوں میں 2.5 ارب روپے تقسیم کیے جا چکے ہیں، اور حکومت کی جانب سے عام آدمی کی سہولت کے لیے ان کی حوصلہ افزائی کے بعد بینکوں نے 55 ارب روپے کے قرضے بھی دیے ہیں۔


وزیراعظم نے ریاست مدینہ کی طرز پر پاکستان کو ایک فلاحی ریاست میں تبدیل کرنے کی ضرورت پر زور دیتے ہوئے کہا کہ اس ملک کا تصور سماجی و فلاحی ریاست کے طور پر کیا گیا تھا۔

لیکن اس نظریے سے انحراف نے عام آدمی کی مشکلات میں اضافہ کیا، انہوں نے افسوس کا اظہار کیا۔


وزیراعظم نے کہا کہ کامیاب پاکستان پروگرام، جس کا مقصد ملک کو ایک فلاحی ریاست بنانا ہے، کو مزید وسعت دی جائے گی۔


انہوں نے کہا کہ اس پروگرام میں کاروبار کے لیے 500,000 روپے، کسانوں کے لیے 350,000 روپے اور گھروں کی تعمیر کے لیے 20 لاکھ روپے کے بلاسود قرضوں کا تصور کیا گیا ہے۔

وزیراعظم عمران خان نے کہا کہ پروگرام کے تحت ہر مستحق خاندان کے ایک فرد کو فنی تربیت بھی فراہم کی جائے گی۔

‏*وزیراعظم عمران خان نے کامیاب پاکستان پروگرام کے تحت بلا سود قرضوں کا اجراء کر دیا۔*

‏*5771پر میسج کرے اور بلا سود قرض لے شکریہ*

‏*وزیراعظم عمران خان نے کامیاب پاکستان پروگرام کے تحت بلا سود قرضوں کا اجراء کر دیا۔* ‏*5771پر میسج کرے اور بلا سود قرض لے شکریہ*


To apply Online click BELOW 👇👇👇👇👇

Click Here

Leave a Reply

%d bloggers like this: